fredag den 4. januar 2013

Dem skulle der være flere af...

Så blev det weekend, efter en hurtig uges arbejde, dejlig med sådan korte uger, dem skulle der være mange flere af....
Men weekend er det ihvertfald, og den skal nydes....
Jeg er endelig helt frisk igen, og har derfor besluttet, at i morgen starter jeg med at træne, det er jo forfærdelig længe siden jeg sidst har været til træning på grund af sygdom...
Så det ser jeg frem til, nu skal det være....
Ellers skal der gøres rent, handles ind og vaskes tøj, tja...hverdagen har indfundet sig igen, på både godt og ondt.....
Lidt mad skal der nok også til og i aften er jo ingen undtagelse.... Laks med masser af grøntsager og en dejlig krydret creme fraiche sovs til, sådan ser menuen ud i aften, hvor sønnen kommer forbi og spiser... Og mon ikke der lige skal ses en film inden X-faktor, jeg tror det :-)
Rigtig god weekend.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar