onsdag den 26. december 2012

Tilbage igen.....

Så er jeg tilbage igen, efter en hektisk men super hyggelig jul...
Der er blevet hygget, spillet kort, set film i massevis, spillet pakkeleg, spist masser af lækker mad, snakket, grinet, spist et hav af slik og jule kager og pakket gaver ud.....Og så igen spist en masse mad til julefrokosten dagen derpå i rigtig dejlig selskab.... Jo, jeg klager ikke, det har været et super dejlig jul....
Men nu slapper jeg af foran fjernsynet og har tænkt mig at koble hjernen helt fra og se de sidste afsnit af Matador, sådan bare på autopilot (kan den jo uden af). SMILER
Appetitten er der ingen af i dag, så jeg har ingen planer, alt sker i et tempo hvor selv en snegl kunne blive vinderen ;-)
Håber at i slapper af og hygger jer lige så meget som mig i dag, sådan skal det være :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar