mandag den 10. december 2012

Super fint....

Super fint lille stempel fra "Søstrene", til nærmest ingen penge....Det måtte jeg bare eje selvom jeg stort set er færdig med at pakke julegaver ind allerede..... Men mon ikke der lige bliver købt en enkelt eller to mere ;-)
Har ellers brugt min fridag i dag ude i sneen, måtte jo forbi tandlægen og lægge 600 kr. Det viste sig heldigvis kun at være en gammel plump jeg havde tabt, og så fik jeg lige engang plastik i stedet for, og et ordentlig skud bedøvelse.......
Efter jeg kom gående hjem gemmen snedriver og nyfalden sne, hygger jeg mig nu her i varmen, får pakket endnu en gave ind, drikker ny lavet kaffe og høre dejlig musik på Spotify, lige nu lytter jeg til Kim Larsen og kjukken's nye album, Du glade verden......Ikke så ringe endda......


Ingen kommentarer:

Send en kommentar