søndag den 9. december 2012

Blandede billeder....


Jeg fik i dag en kommentar på mit tidligere indlæg, men kom desværre til at trykke slet i stedet for udgiv, men her er det så på denne måde... Og ja, Marianne, her er også kommet masser af sne.......


Men smukt ser det nu ud inde fra varmen, hvor duften af ny bagte vanillekranse breder sig :-) 

Så fik jeg nemlig også bagt dem, og de blev rigtig dejlige.....

Opskrifter på mine vanillekranse og jødekager kommer snarest, for begge dele er blevet rigtig gode synes jeg :-)


2 kommentarer:

  1. Hihihii ja det kan jo smutte det skidt :-)

    Vil glæde mig til opskriften på Jødekagerne vil nemlig godt give dem en chance mere :-)

    Har selv fået bagt 2 for mig nye små kager.. og de faldt i god jord her :-)

    Og ja sneen ser smukt ud.. Men phyyy har været ude og rydde 3 gang i dag.. gider ikke mere nu..

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hej sikke nogle smukke billeder du har fået taget af vinteren... og dejlig at få bagt til jul. det har vi også fået gjort her. Ha en dejlig aften klem

    SvarSlet